САМО ДВЕ СТЪПКИ са необходими за да се възползвате от търговската гаранция!
След завършване на вашата поръчка, ще получите автоматичен имейл с бутон генериране на гаранционна карта от който сами можете да попълните личните си данни и серийните номера на двете тела на климатика, след което да запазите гаранционната карта на продукта.
След като заплатите климатика, куриера, ще издаде разписка за пощенски паричен превод, която следва да прикрепите към гаранционната карта на уреда. Ако сте избрали друг метод на плащане (по банка, с карта или на изплащане) NICEMAG, ще издаде фактура за направеното плащане, която следва да бъде прикрепена към гаранцията.
Къде може да намерите серийните номера?
Какво включва гаранционното обслужване?
Ако повредата на гаранционен климатик, закупен от фирма NICEMAG не може да бъде отстранена или не подлежи на ремонт, продукта се заменя с нов!