Рекламации и отказ | Климатици и електроуреди | Nicemag
Онлайн магазин за климатици, конвектори и бойлери NiceMag
Категории

Рекламации и отказ

Рекламация

Всеки потребител има право да заяви рекламация на закупената стока в случаите:

 - Когато има несъответствие на потребителската стока с описанията в сайта.

 - При установяване на фабричен дефект и/или възникнал такъв в условия на експлоатация в рамките на гаранционния срок.

 Срокът, в който можете да заявите рекламация на стоки закупени от NICEMAG е 2г., съгласно ЗЗП. Изключение прави климатичната техника, при която срокът за  търговска гаранция може да бъде по – дълъг, при изпълнени и отразени в гаранционната карта условия  по периодична профилактика.

При възникване на необходимост от упражняване право на рекламация можете да се свържете с нас на тел: 0884285685 или като попълните и изпратите формата за рекламация с приложено копие на гаранционна карта на info@nicemag.bg

В случай на рекламация потребителят не дължи разходи по куриерски услуги и отстраняване на дефекта.

Ако възникналият дефект на стоката се установи до един месец,  след нейното закупуване, на потребителя може да се предложи намаляване на цената на продукта и възстановяване на разликата от търговеца. В случаите, когато в близост до населеното място липсва оторизиран център за гаранционен сервиз, разходите по отстраняване на дефекта ще са за сметка на NICEMAG (по договаряне с клиента) .

- Потребителят не може да претендира по условията за рекламация, ако дефекта или несъответствието са незначителни (преценката се прави от търговеца).

- Потребителят не може да претендира за възстановяване на заплатената по покупката сума, ако търговеца се съгласи да бъде извършена замяна на стоката или нейното отремонтиране в рамките на 1м.

Право на отказ и връщане при покупка на стоки

Всеки потребител закупил стока от магазин NICEMAG има право да упражни правото си на отказ и връщане, съгласно закона за ЗЗП( закона за защита на потребителите) в рамките на 14 – дневен срок, считан от датата на получаване на поръчаната стока, като разходите по куриерската услуга в двете посоки( и за получаване, и за връщане) са за сметка на потребителя. Предвид специфичността на предлаганите стоки в сайта в случай на отказ и връщане върнатите стоките следва да бъдат неразопаковани, без следи от експлоатация, в перфектен търговски вид, така както са изпратени. При установяване на щети, свързани със злоупотреби относно външния вид на стоките, тяхната цялост и технически характеристики ще бъде начислен и удържан процент от сумата за възстановяване.